دکتر علیرضا فیروزفر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برای ارائه تسهیلات مورد نیاز به دانشجویان سیاستی را در دست تدوین دارد که تا سال تحصیلی آینده آئین نامه های کلی آن ابلاغ خواهد شد.
وی اظهار داشت: این اقدام مهم به جذب دانشجویان بیشتر کمک می کند و علاوه بر آن، بحث در آمدهای غیر شهریه ای و سنخیت آن با رسالت آموزشی و پژوهشی در اولویت این دانشگاه قرار دارد.
این مسئول ادامه داد: این دانشگاه فقط یک موسسه آموزشی و پژوهشی نیست و سیر تحولات آن نشان می دهد، دانشگاه آزاد اسلامی موسسه ای آموزشی و اجتماعی است.
وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد نقش بی بدیلی را در اجتماع ایفا کرده چرا که اغلب مدیران، فارغ التحصیل این واحد دانشگاهی هستند و در کشورمان بیش از 80 درصد جامعه نیز با این دانشگاه آزاد ارتباط دارند.
فیروزفر با بیان اینکه توسعه این واحد دانشگاهی تحولات منطقه ای زیادی را نیز به همراه داشته است ادامه داد: این واحد دانشگاهی باید بتواند به صورت منطقه ای نقش خود را در مجموعه مدیریتی استان ایفا کند و به لحاظ مرکز دانشگاهی می تواند با همه ارگانها ارتباط داشته باشد.
وی اظهار داشت: تعطیلی واحدهای دانشگاه آزاد مطرح نیست چرا که هم اکنون جذب دانشجو همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این واحد دانشگاهی درسطح استان حدود 11 هزار دانشجو دارد که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.
6085/9646
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.