به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی شامگاه دوشنبه در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان ایجرود افزود: این بیانیه توسط رهبر معظم انقلاب که مجتهد جامع‌الشرایط و الگوی مسلمانان جهان است تبیین شده و نقشه راه 40 سال آینده جمهوری اسلامی ایران را نمایش می‌دهد.
وی اظهار داشت: نباید به این بیانیه به عنوان یک شعار نگریست، بلکه باید با قدرت تمام در جهت اجرایی کردن اهداف آن بود.
خاتمی خاطرنشان کرد: با الطاف و عنایت‌های الهی و حمایت مردم همیشه در صحنه در طول 40 سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در کشور صورت گرفته و کشور به ‌رغم انواع توطئه‌ها و فشارهای داخلی و خارجی از انواع آزمایش‌ها سربلند بیرون آمده و مسیر ترقی، توسعه و پیشرفت را طی می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به شرایط کشور در دوران ستمشاهی و طاغوت گفت: اقتصاد و سیاست کشور در آن دوران در اختیار آمریکا بود و شاه باید برای اجرای اهداف خود از آن کشور اجازه می‌گرفت و کشور به‌صورت مستقل اداره نمی‌شد.
وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم امور جامعه را به دست گرفته و کشور به‌صورت مستقل اداره می‌شود.
خاتمی تصریح کرد: تمام پیشرفت‌های نظامی، هسته‌ای، پزشکی و علمی در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده است.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت و استعدادهای بسیار زیاد و بالقوه‌ای در عرصه‌های مختلف در کشور وجود دارد که باید از آن‌ها حمایت شود.

** بیانیه گام دوم انقلاب، محتوای بسیای غنی دارد
فرماندار ایجرود نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته جوان گفت: استقبال بسیار زیاد از بیانیه گام دوم انقلاب نشان از محتوای بسیار غنی آن داشته و این بیانیه، نقشه راه 40 سال آینده جمهوری اسلامی ایران است.
توحید سلیمی با تاکید بر لزوم عملی شدن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان ایجرود تصریح کرد: این بیانیه نقشه راه مردم و مسئولان است و باید با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق این امر گام برداشت.
وی با اشاره به دستاوردهای 40 ساله نظام در شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: دستاوردها و اقدامات صورت‌گرفته باید به مردم به‌خصوص قشر جوان بازگو شود.

** اشاره رهبری به جوانان است
امام جمعه زرین‌آباد نیز با اشاره به نقش مهم جوانان در اداره امور کشور گفت: اشاره ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه یه به جوانان است.
حجت‌الاسلام محمدباقر مقدمی با تأکید بر لزوم بها دادن به قشر جوان افزود: طبع جوانی بسیار پاک و حق‌پذیر بوده و این روحیه، جوانان را در برابر حق، تسلیم‌پذیرتر می‌کند.
وی اظهار داشت: باید در کنار نیروی جوانی از علم و تجربه پیشکسوتان نیز به اندازه کافی بهره‌مند شد.
به گزارش ایرنا به مناسبت هفته جوان در پایان این مراسم از جوانان برتر و نمونه شهرستان ایجرود در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.
بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران همزمان با 22 بهمن 97 و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در 7 محور و با 7 توصیه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شد.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.