سجاد خدایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساماندهی خطوط حمل و نقل عمومی با هدف آرام سازی هسته مرکزی شهر است و در واقع از نیازهای اساسی شهر زنجان محسوب می شود.
وی اظهار داشت: بدون شک پرداختن به اینگونه موارد مدیریت شهری نوین، پیش زمینه توسعه درونشهری است اما به این مهم باید توجه داشت که رسیدن به هدف اشاره شده با اتکای به تک گزینه ای بودن طرح مصوب، روش و زمان اجرای آن بدون توجه به دیگر پیوست های طرح، به ویژه جنبه کسب و کار خالی از اشکال نخواهد بود.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: بر این اساس، بررسی های کامل و بستر سازی مطلوب و توجه به دیگر گزینه های مختلف نیز پیشنهاد می شود.
وی اضافه کرد: بررسی دیگر روش های آرام سازی هسته مرکزی شهر را با اعتقاد بر این باور با بهترین راهکارهایی از قبیل تمرکز زدایی مطب پزشکان، محدودیت در ضوابط صدور پروانه های ساختمانی در هسته مرکزی شهر می توان انجام داد.
خدایی افزود: با توجه اینکه خیابان های سعدی و امام به عنوان محورهای تغذیه شونده محسوب می شوند، اثرات طرح در شبکه و معابر پیرامون مدل سازی و نتایج آن بصورت دقیق باید ارائه شود.
خدایی خاطرنشان کرد: توجه به انتظارات کسبه و اصناف در خیابان های سعدی و امام و بررسی اثرات اجرایی طرح بر کسب و کار باید کارشناسی شود.
طی هفته های گذشته ساماندهی خطوط حمل و نقل درونشهری زنجان موافقان و مخالفت هایی را به دنبال داشت و همین امر به بازبینی روش اجرا طرح منتهی شد.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان با چهار منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.