استاندار زنجان گفت: یکی از محورهای رونق تولید، رونق کسب و کارِ صنایع و کارخانجات استان زنجان است و همه دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری حرکت کنند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، استاندار زنجان،  به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان ایجرود از چهار واحد تولیدی و صنعتی در حوزه صنایع معدنی بازدید کرد تا از نزدیک در جریان فرآیند تولید و مسائل و مشکلات شرکت‌های صنایع کشاورزی و کود زنجان(پتروشیمی)، صنایع توسعه روی خاورمیانه، گروه صنعتی و معدنی زرین و سیمان خمسه قرارگرفته و در جهت رفع موانع و تسریع در روند فعالیت این واحدها تدابیری اتخاذ کنند.

مقام عالی استان با اشاره به خروجی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان گفت: با تلاش های اعضای این کارگروه ، سال گذشته چند واحد غیر فعال ، مجددا به چرخه تولید بازگشته‌اند.

وی با اشاره به سیل اخیر در برخی مناطق کشور گفت: هر میزان کمک به سیل زدگان مناطق کشور از سوی صنایع استان مشمول معافیت مالیات از درآمد آنها خواهد شد .

در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت‌های صنایع کشاورزی و کود زنجان(پتروشیمی)، صنایع توسعه روی خاورمیانه ، گروه صنعتی و معدنی زرین و سیمان خمسه بررسی شد.

افزایش مالیات، مشکلات احداث خط راه آهن برای جابجایی کالاهای شرکت‌های صنعتی  و حل نشدن مشکلات زیست محیطی و منابع طبیعی از جمله موضوعاتی بود  که از سوی مدیران این شرکت ها در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.