داود نوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه ساله با توجه به بودجه شهرداری بین 50 تا 60 تن آسفالت در معابر و خیابان های سطح شهر زنجان استفاده می شود که این مهم سال جاری نیز مورد توجه قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: براین اساس طی سال جاری بودجه 24 میلیارد تومانی برای آسفالت ریزی شهر زنجان تخصیص یافته که این رقم اعلام شده مبتنی بر قیمت های کنونی و متناسب با وضعیت فعلی اقتصاد لحاظ شده است.
معاون امور زیر بنایی شهرداری زنجان ادامه داد: طبق تصمیم گیری های اتخاذ شده و برای کنترل کیفی آسفالت یک مشاور توانمند نیز برای کنترل و نظارت های دقیق آسفالت از محل کارخانه تا تولید و پخش آن در سطح شهر بکارگیری شده است.
وی اضافه کرد: طی سال های گذشته نیز نظارت های لازم از سوی مشاور در تولید و پخش آسفالت انجام می شد که کیفی سازی در سال جاری بنا به خواسته شهروندان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
نوری افزود: یکی از کارهای مهم این معاونت در ارتباط با موضوع آسفالت استفاده از مواد افزودنی نانو تکنولوژی است که انجام این مهم عمر آسفالت را به مراتب افزایش خواهد داد.
معاون امور زیر بنایی شهرداری زنجان ادامه داد: این ماده ساخته کشور هندوستان است که امسال در اغلب استان های کشور مورد استفاده قرار می گیرد که بطور قطع کیفیت آسفالت معابر را ارتقا می دهد.
وی اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم شهرداری لکه گیری معابر و خیابان های سطح شهر است که ایجاد این لکه ها بیشتر مربوط به حفاری های انجام شده از سوی دستگاه های خدمات رسان است که طبق برنامه نسبت به ترمیم آنها اقدام می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: آسفالت ریزی معابر و خیابان های سطح شهر زنجان از هفته آینده توسط شهرداری های مناطق بصورت گسترده آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان با چهار منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.