صدا و سیمای مرکز زنجان در ایام نوروز ۳۵ هزار دقیقه برنامه تولید، تأمین و پخش کرده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، در ایام نوروز امسال همکاران صدا و سیمای مرکز زنجان تلاش کردند با تولید، تأمین و پخش 35 هزار و 160 دقیقه برنامه، ساعات خوش و به یادماندنی را برای بینندگان هم استانی و همچنین مسافرین نوروزی که میهمان استان در این ایام بودند، فراهم کنند.

معاونت سیمای مرکز زنجان در این ایام با ویژه برنامه‌هایی مانند جنگ تحویل سال، بایرامیق، یازگولی، مسابقه زنده تلویزیونی، مستندهای تولیدی مرکز در کنار برنامه‌های تأمینی از قبیل فیلم‌های سینمایی و سریال و مجموعه‌های طنز و ده‌ها برنامه دیگر در مجموع بیش از 23 هزار و 680 دقیقه برنامه برای این ایام تدارک دیده بود و تلاش کرد تا رضایت مخاطبان خود را فراهم کند.

سیما همچنین 15 ارتباط زنده با کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور و همچنین مناطق سیل‌زده کشور برقرار کرده و مخاطبان خود را از حال و هوای این مناطق آگاه کرد.

معاونت صدای مرکز زنجان هم با تهیه و پخش بیش از 8 هزار و 730 دقیقه برنامه در قالب ویژه برنامه‌هایی مانند نازلی باهار، یاز نغمه سی، ساعات شاد و مفرحی را برای شنوندگان فراهم کرد، سایر برنامه‌های روتین و برنامه‌های تامینی و تولیدی مانند نسیم بهار، آوا و نوا، گلگشت، دزدان، فانوس، سرگذشت ایران، تحویل آرزوها، مستند مراکز ایران را بگردیم و شبهای ایران که هر کدام به فراخور موضوع برنامه به بهار و نوروز پرداخت کردند.

همچنین طی 14 ارتباط زنده رادیویی با شبکه‌های سراسری رادیو ایران، رادیو فرهنگ و رادیو سفر، مراکز مازندران، گلستان، سمنان، فارس، لرستان، ایلام، خوزستان، کرمانشاه، گیلان و مهاباد علاوه بر انعکاس حال و هوای نوروز در سایر نقاط کشور، از روند بازدید کاروان راهیان نور و همچنین امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور اطلاعات لازم را به سمع شنوندگان رسید.

معاونت اطلاعات و اخبار در ایام نوروز با تهیه و پخش گزارش‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، اطلاعات راه‌ها و هواشناسی، ارتباط با شبکه خبر و گفتگوی زنده خبری مجموعا به مدت یک هزار و 72 دقیقه همراه شهروندان و مهمانان نوروزی بود.

با توجه به حادثه سیل در مناطق مختلف کشور و اخطار سازمان هواشناسی در خصوص احتمال طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها، حوزه‌های مختلف برنامه‌سازی مرکز مجموعا به مدت یک هزار و 680 دقیقه با پرداخت ویژه به این حادثه طبیعی، آموزش‌ها و اخطارهای لازم را به سمع و نظر مخاطبان رساندند.

معاونت فضای مجازی مرکز هم با تهیه و تولید 304 مورد ویدئو، متن و عکس، پادکست، موشن گرافیک و اینفوگرافیک به استقبال نوروز رفت.

در مجموع صدا و سیمای استان تلاش کرد تا با حداکثر توان و امکانات خود برنامه‌های متنوعی را برای ایام نوروز تدارک ببیند تا بتواند رضایت‌مندی مناسبی را در میان مخاطبان خود ایجاد کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.