علی مدقالچی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 206 مورد پرونده تخلف از شرکت های حمل و نقل بار و مسافر استان زنجان در سال 97 احصا و برای آنها رای صادر شد.
وی اظهار داشت: این تعداد رای در مدت مشابه سال قبل آن 44 مورد بود که در سال 97 این میزان به 368 درصد رسید.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت های حمل ونقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسه های کمیسیون های ماده 12 به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر در سطح استان زنجان رسیدگی و احکام متناسب با آن صادر شد.
مدقالچی، بیشترین تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر را عدم صدور بارنامه و صورت وضعیت مربوطه بیان کرد و افزود: علاوه بر این نبود مدیرفنی و نداشتن کدرهگیری نیز از دیگر موارد تخلفات بود.
وی از رشد 30 درصدی تخلف های احصا شده رانندگان اشاره کرد و افزود: تعداد تخلف ها در سال 96، 260 مورد و در سال گذشته نیز 339 مورد بود که برای همه اینها رای صادر شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش به ویژه در بخش های حمل و نقل مسافر و کالای همراه، از دغدغه های مهم و اساسی اداره کل راهداری به شمار می رود و کاهش تخلف شرکت های حمل و نقل جاده ای و رانندگان می تواند نقش اساسی در تحقق این مهم داشته باشد.
مدقالچی تاکید کرد: تخلف رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافر و کالا در استان زنجان از طریق شکایت های مردمی، معرفی پلیس راه و گزارش های محسوس و نامحسوس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و دیگر استانها رصد می شود.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 81 شرکت حمل و نقل کالا با هفت هزار و 127 راننده و چهار هزار و 829 دستگاه خودرو و 42 شرکت مسافربری با 2 هزار و 35 راننده و 867 دستگاه اتوبوس و سواری مسافری فعال دارد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.