امیرحسین صالحی زنجانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سائلی از سوی اداره کل ورزش و جوانان این استان به فدراسیون، پیشنهاد شد و حسین سودی رئیس فدراسیون نیز با آن موافقت کرد.
وی اظهار داشت: سائلی که از فعالان عرصه بوکس زنجان در سالهای گذشته بود و در زمان حاضر نیز به عنوان نایب رئیس وزنه برداری این استان است، می تواند در رشد و توسعه این رشته ورزشی زنجان موثر باشد.
صالحی زنجانی یادآور شد: چهارشنبه شب، آئین تودیع و معارفه با حضور معاون ورزشی اداره کل، پیشکسوتان، داوران، مربیان و قهرمانان بوکس زنجان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، برگزار شد.
وی افزود: در این آئین از خدمات و تلاش های 21 ماهه سیدرضا حسینی رئیس هیات مستعفی بوکس استان زنجان تقدیر شد و سائلی نیز برنامه های خود را برای سال های پیش رو ارایه کرد.
صالحی زنجانی تصریح کرد: حسینی از 17 خرداد سال 96 با کسب اکثریت آرا سکان هدایت هیات بوکس استان زنجان را عهده دار شد و در این مدت کوتاه توانست با تلاش های بی وقفه خود، رتبه بوکس زنجان را از رده 30 به رده پنج ارتقا بخشد.
نایب رئیس هیات بوکس استان زنجان گفت: حسینی در اسفند ماه سال 97 بنا به دلایل شخصی، استعفای خود را اعلام کرد.
صالحی زنجانی که از سوی سرپرست هیات بوکس استان زنجان به عنوان نماینده تام الاختیار در امور هیات و رابط بین این هیات و فدراسیون بوکس کشور تعیین شده است، افزود: به خاطر بعد مسافت و خطرات جاده، از شهرستان ها برای حضور در این آئین دعوت به عمل نیامد و قرار است در آینده نزدیک به این شهرستان ها سفر کرده و به صورت حضوری با فعالان بوکس، دیدار کنیم.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر ورزش بوکس در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و خدابنده فعال است و تلاش می شود تا در شهرستان های طارم، ایجرود و ماهنشان نیز راه اندازی شود و قریب 2 هزار ورزشکار در رشته بوکس زنجان فعالیت دارند که 50 درصد بوکسورها به صورت رسمی و بیمه شده هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.