به گزارش ایرنا، ستار صفری روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طارم با تبریک اعیاد شعبانیه، اقدام نابخردانه دولت آمریکا را خلاف مقررات حقوق بین الملل دانست و افزود: تروریست خواندن سپاه، که بر اساس قانون اساسی کشور جزء نیروهای رسمی نظامی کشور است، تعرض آمریکا به حاکمیت ملی یک کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
صفری در ادامه به شکست آمریکا در سطح بین الملل در قبال این رفتار ناشایست اشاره و خاطرنشان کرد: این اقدام مضحک دولت آمریکا موجب افزایش اختلاف بین این کشور و هم پیمانانش و همچنین عدم حمایت بسیاری از کشورهای جهان مواجه شده و موجب هم افزایی و اتحاد ملی برای ایرانیان بوده است.
رئیس ستاد امور جوانان شهرستان طارم رسیدگی به مطالبات جوانان را امری ضروری برشمرد و افزود: هدف از انتخاب جوان برتر، افزایش حس خودباوری در بین جوانان، افزایش سطح نشاط اجتماعی و الگوسازی برای جوانان بوده و به نوعی تجلیل از جوانانی است که در شرایط سخت اقتصادی با اتکا به خداوند و تلاش فراوان موفقیت های زیادی را کسب کرده اند.
وی اظهار داشت: اعضای ستاد، جوانانی را برای انتخاب جوان برتر شهرستان معرفی کنند که انتخاب آنها انگیزه و چشم انداز مثبتی را برای سایر جوانان جامعه ایجاد کند.
صفری تقدیر از جوانان را برای تمام طول سال و مناسبت ها ضروری برشمرد و عنوان کرد: تجلیل از جوانان نباید تنها در هفته جوان باشد و برای اینکه جوانان پویاتر از همیشه در صحنه مشارکت داشته باشند، ضروری است طی سال و در ایام و مناسبت های مختلف از جوانان برتر شهرستان تجلیل شود.
این مسئول از اداره ورزش و جوانان و سایر اداره ها خواست تا تسهیلات ویژه ای هم در طی سال و هم بویژه در هفته جوان در اختیار جوانان قرار دهند.
وی اظهار داشت: جوانانی که در اصناف مختلف در حال فعالیت بوده و در هفته جوان اقدام به اخذ پروانه کسب کنند از 50 درصد تخفیف هزینه جواز کسب برخوردار خواهند بود.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.