محمدعلی حمزه پور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالان و دست اندرکاران ورزش زنجان با حضور در این مراسم و اهدا کمک های نقدی و غیرنقدی، همبستگی و همراهی بالای خود را در حمایت از هموطنان سیل زده نشان دادند.
وی اظهار داشت: در این گلریزان که روز دوشنبه /19 فروردین/ به همت این اداره کل در مجموعه ورزشی 15 خرداد و انقلاب شهر زنجان برگزار شد قهرمانان شاخص و صاحب نام و همچنین جامعه ورزش روستایی استان نیز حضور داشتند.
حمزه پور با بیان اینکه جامعه ورزش زنجان استقبال بالایی از این مراسم کردند و این فراتر از انتظار بود افزود: هر کدام از کارکنان این اداره کل نیز مبلغ یک میلیون ریال از حقوق خود را به این امر خداپسندانه و نوعدوستانه اختصاص دادند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از روز شنبه /17 فروردین/ نیز، چادر جمع آوری کمک به سیل زدگان کشور در مجموعه ورزشی 15 خرداد و انقلاب شهر زنجان برپا شده است و عموم مردم می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تا پایان هفته جاری نیز تحویل دهند.
حمزه پور افزود: با توجه به بارش های بهاری و احتمال وقوع سیل، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان آمادگی خود را برای در اختیار قراردادن سالن های ورزشی به ستاد مدیریت بحران این استان اعلام کرده است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.