به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن بیگدلی روز دوشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه انصارالمهدی (عج) با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، افزود: انقلاب و نظام امانتی در دست ما است که بر اساس قانون اساسی، حفاظت از آن بر عهده سپاه بوده و معاندین این را بر نمی تابند.
وی اظهار داشت: معاندین با توسل به انواع حیله ها و نیرنگ ها در مسیر حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن، ممانعت و مشکل ایجاد می کنند اما این دسیسه ها نه تنها سپاه را از اهداف و انگیزه ها خود عقب نخواهد راند بلکه این نهاد مقدس قوی و محکم راه خود را ادامه خواهد داد.
این مسئول با بیان اینکه سپاه، مسیر صحیح خود را با تمام توان طی می کند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، مردم ایران و آزادیخواهان جهان به حرکت سپاه عشق می ورزند و این نیروی عظیم در مقابله با استکبار جهانی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیست.
وی ادامه داد: سپاه در راستای حفظ و حراست از انقلاب، در هر عرصه ای اعم از اقتصادی، سازندگی و فرهنگی نقطه ضعفی را مشاهده می کند وارد صحنه می شود و این برای دشمنان دین و قرآن، سنگین است.
حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه در بحث بصیرت دهی به جامعه نیز گام های خوب و ارزنده ای را برداشته و با تمام توان سنگر انقلاب را حفظ کرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران پایه های مستحکمی دارد و اگر در جهان جایگاه واقعی خود را پیدا کند به حتم تمام جهانیان را به سمت و سوی خود جلب و جذب خواهد کرد.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز به فعالیت ها و عملکردهای سپاه این استان در سال 97 اشاره کرد و گفت: گردان های سپاه زنجان در ارایه خدمات دهی به مردم و جامعه در آمادگی کامل هستند و باید از ظرفیت این گردانها استفاده بهتر و بیشتری شود.
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی افزود: سپاه در عرصه مردم یاری و مردمداری، حوزه اشتغال و مقابله با آسیب های اجتماعی اعم از طلاق و اعتیاد و عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و محرومیت زدایی نیز کارهای خوب و ماندگاری را انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه سپاه زنجان در سال 97 بیش از 20 هزار برنامه در رده های مختلف را اجرا کرده است که برگزاری نمایش فصل شیدایی یکی از این برنامه های فاخر است، اظهار داشت: برای سال 98 نیز برنامه ها و ماموریت های خوبی را پیش بینی کرده است.
طهماسبی خاطرنشان کرد: در سال 97 عملیات فرهنگی بزرگ راهیان نور بدون کوچکترین مشکلی انجام گرفت و مردم این استان از این برنامه فرهنگی استقبال بسیار بالایی را کردند که به حتم این روند در سال 98 نیز ادامه خواهد یافت.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.