به گفته استاندار زنجان، بیش از ۷۵۰ میلیون تومان کمک های نقدی و ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک های غیر نقدی مردم زنجان به مناطق سیل زده ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی در نخستین جلسه شورای اداری استان زنجان با تقدیر به میزان بازدید از جاذبه های گردشگری استان زنجان ، گفت: در این بازه زمانی  574 هزار و 409 نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان میزبان خوبی برای گردشگران بود، گفت: باید تلاش کنیم تا میزان ماندگاری مسافران در استان افزایش پیدا کند چرا که میزان ماندگاری زیر 48 ساعت برای استان صرفه ای ندارد.

وی با یادآوری اینکه میزان ماندگاری در استان زنجان در ایام نوروز از 24 ساعت به 48 ساعت رسید،ادامه داد: با این ظرفیت راه‌ها و داشتن یک چهارم بزرگراه های کشور، بیش از 12 میلیون تردد در استان زنجان ثبت شد.

استاندار زنجان با تقدیر از حضور نیروهای سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان برای اسکان مسافران نوروزی گفت: 4 هزار نفر از استان زنجان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

حقیقی به افزایش 92 درصدی بارندگی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اگر سیل در استان مدیریت نمی شد، به بحران تبدیل می شد.

وی با اشاره به کمک رسانی مردم استان زنجان به استان ها سیل زده افزود: مسیرهای سیل در استان زنجان پاکسازی و قطعی گاز چهار روستای استان زنجان نیز برطرف شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.