شهرام میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک های غیر نقدی مردم این استان به سیل زدگان کشور هم حدود یک میلیارد و 450 میلیون ریال بوده است.
وی اظهار داشت: عصر یکشنبه نیز ششمین محموله کمکهای مردم استان زنجان به سیل زدگان لرستان ارسال شد که پنج محموله قبلی نیز به استانهای گلستان و ایلام فرستاده شده بود.
این مسئول ادامه داد: طی روزهای گذشته داوطلبان این جمعیت نیز در استان مشغول جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم بودند که ماحصل آن ارسال ششمین کمک های مردمی با پنج دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلر به منطقه آسیب دیده پلدختر بود.
وی اضافه کرد: علاوه بر جمع آوری کمک های مردمی در این استان برای سیل زدگان کشور 10 تیم تخصصی این جمعیت نیز در منطقه پلدختر استان لرستان مشغول امداد رسانی هستند که این حادثه جلوه ای از وفاق و همراهی ایرانیان داخل و حتی خارج از کشور را به نمایش گذاشته است.
میرزایی خاطرنشان کرد: هموطنان برای واریز کمک های نقدی خود می توانند از طریق شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک های کشور و یا شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت به نام هلال احمر و یا از طریق تلفن همراه با شماره گیری *780*112# اقدام کنند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.