سیروس رستمی روز یکشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مراسم تعزیه‌خوانی تولد امام حسین(ع) و کرامات امام به فُطرس روز دوشنبه همزمان با شب ولادت برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مجلس تعزیه عباس‌آباد هند و کرامات حضرت ابوالفضل(ع) نیز روز سه‌شنبه همزمان با شب ولادت آن حضرت برگزار می‌شود.
رستمی، شروع مراسم‌ها را ساعت 21:30 عنوان کرد و افزود: این مراسم از طرف اهالی، امام جماعت مسجد، خادمین تکیه حسینی اعظم و مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهر ارمغانخانه برگزار می‌شود.
رئیس هیات‌امنای تکیه حسینی اعظم شهر ارمغانخانه با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در طول سال در این تکیه برگزار می‌شود گفت: تعزیه‌خوانی در ایام محرم، برنامه ویژه تحویل سال نو، تعزیه‌خوانی در ایام فاطمیه، ماه صفر و ماه مبارک رمضان، تعزیه‌خوانی ویژه ایام شهادت سایر ائمه معصوم(ع) و برنامه‌های ملی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف از جمله برنامه‌های این تکیه است.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی در سالن‌های جنبی تکیه، تصریح کرد: این برنامه‌ها مورد استقبال مردم استان و حتی سایر استان‌ها قرار گرفته و این تکیه هر سال میزبان خیل عظیم شیفتگان اهل بیت(ع) است.
9556
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.