هدایت صفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نهاد، از ابتدای وقوع سیل در کشور و با ایجاد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان در میادین و معابر شهرها، مراکز نیکوکاری، مصلی ها و دفاتر این نهاد در سراسر استان و با بسیج نیروها و حرکت جهادی به جمع آوری کمک های مردمی و ارسال آن به مناطق سیل زده اقدام کرده است.
وی اظهار داشت: تاکنون 6محموله از کمک های مردمی توسط کمیته امداد این استان، شامل 2 محموله به استان گلستان، 2 محموله به استان ایلام و 2 محموله نیز به استان لرستان ارسال شده است.
این مسئول، میزان کمک های نقدی جمع آوری شده برای سیل زدگان را 120میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 89 میلیون تومان از این کمک ها برای استان گلستان جمع آوری و به حساب واریز شد و از 11فروردین امسال نیز این کار برای استان لرستان انجام می شود.
صفری افزود: کمک های غیر نقدی مردم نوعدوست و خیر استان شامل پتو، فرش، انواع البسه، لوازم خانگی، اقلام خوراکی و بهداشتی، انواع غذا‌های کنسروی و روغن، آب معدنی، سیب زمینی و برنج بوده که ارزش کالاهای ارسال شده به این مناطق 730میلیون تومان است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: شماره حساب ملی 0108640425009،شماره کارت مجازی 1133-9952-9911-6037 و شماره حساب 1212بانک ملی شعبه میدان بار زنجان برای دریافت کمک های نقدی همشهریان به سیل زدگان اختصاص یافته و دفاتر این نهاد در سراسر استان بصورت شبانه روزی آماده دریافت کمک های مردمی برای سیل زدگان هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.