مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در نوروز امسال ۷۰ هزار گردشگر در قالب طرح آرامش بهاری از امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان،حجت الاسلام جعفر جنتی، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در استان زنجان گفت: این طرح‌همه ساله در آستانه فرارسیدن سال نو در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان، چند روز قبل از تحویل سال نو آغاز شد و تا 15 فروردین ادامه داشت، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 70 هزار گردشگر از امامزادگان و بقاع متبرکه استان بازدید کردند.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه برنامه های تحویل سال نو، برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه پاسخگویی به احکام شرعی در قالب این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری اجرا شد، گفت: امسال به دلیل وقوع سیل و احتمال در راه ماندن مسافران، بقاع متبرکه و مساجد شاخص برای اسکان مسافران آماده‌سازی شده بود.

حجت الاسلام جنتی به اسکان هموطنان در بقاع متبرکه و مساجد استان اشاره کرد و گفت: در استان زنجان 132 بقعه متبرکه وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: آرامش بهاری در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای دینی، مذهبی و ارتقای سطح فکری و فرهنگی زائران، ایجاد رضایت‌مندی در زائران و معرفی بقاع متبرکه برای جذب گردشگر اجرایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.