دکتر علی محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در سال گذشته ارتقای نوبت دهی الکترونیکی از 6 درصد به بالای 50 درصد در این بیمارستان مد نظر قرار گرفته بود که این مهم به واسطه اطلاع رسانی های لازم محقق شد.
وی اظهار داشت: بر این مبنا، طی مدت یاد شده 45 هزار و 417 نفر بصورت سرپایی' حضوری و غیر حضوری' به این مرکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد 27هزار و 930 بیمار از طریق سیستم های الکترونیکی پذیرش شدند.
این مسئول ادامه داد: USSD ( کد دستوری گوشی تلفن همراه با گرفتن شماره #142* ، تلفن گویا، نرم افزار تامین، درگاه اینترنتی و وب کیوسک های مستقر در بیمارستان به عنوان پنج کانال ارتباطی و الکترونیکی نوبت دهی در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: در بین پنج کانال الکترونیکی یادشده، سیستم USSD با 12 هزار و 875 مورد بیشترین تعداد پذیرش بیماران سرپایی را به خود اختصاص داده که بدون هزینه و رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است.
محمدی ابراز امیدواری کرد، در سال جدید درصد پذیرش های غیر حضوری بر مبنای عدالت محور بودن و رضایتمندی مراجعان، به 80 درصد افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان، به ویژه بیمه‌شدگان و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، طرح آماده‌باش نوروزی واحدهای درمانی بستری تامین‌اجتماعی با تشکیل ستاد نوروزی اجرا شد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.