دکتر محمدرضا صائینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کدورت آب در پنج روستای ایجرود شامل جامع سرا،گنبد، دایدار سفلی، دایدار علیا، آبوجانلو، قره دوراخلو و یک روستای دیگر زهترآباد طارم گزارش شده بود که اقدامات لازم در این بخش انجام شد.
وی اظهار داشت: با همکاری های انجام شده بلافاصله با مشاهده کدروت آب، مصرف این نوع ماده حیاتی در بین روستاییان این مناطق ممنوع اعلام و شرکت و آب و فاضلاب مکلف به توزیع آب بسته بندی شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان ادامه داد: برای خدمات رسانی بهتر نیز آب با تانکر به این مناطق ارسال شد که تا بازگشت شرایط عادی و استفاده روستاییان از آب آشامیدنی سالم ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد: طی چند روز گذشته با توجه به بارندگی های اخیر وضعیت آب مصرفی مناطق روستایی و شهری به دقت پایش و مورد رصد قرار گرفت که می توان گفت که کمترین مشکل در این حوزه وجود داشت.
صائینی خاطر نشان کرد: در زمان حاضر وضعیت قابل قبولی در ارتباط با سلامت آب شهروندان وجود دارد و در صورت بروز کوچکترین مشکل بهداشتی اقدامات مربوطه برای کاهش آلودگی ها انجام می شود.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.