علی مدقالچی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس ثبت تردد توسط دستگاه های تردد شمار از 25 اسفند سال قبل تا 12 فروردین 9 میلیون و 399 هزار و 377 در جاده های استان زنجان توسط 39 سامانه تردد شمار ثبت شده است.
وی یادآوری کرد: از این میزان تردد در این بازه زمانی میانگین سرعت تردد خودروها 82 کیلومتر بر ساعت بوده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به ترددهای روز 12 فروردین در استان اشاره کرد و گفت: در این روز 65 هزار و 336 خودرو به زنجان وارد و یا از آن خارج شده اند.
مدقالچی اظهارداشت: به طور متوسط یک هزار و 320 خودرو وارد و یک هزار و 680 دستگاه نیز از استان فقط روز 12 فروردین خارج شده اند.
وی تاکید کرد: 39 سامانه در آزادراه ها، جاده های ترانزیت، اصلی و فرعی این استان برای ثبت تخلف سرعت در رانندگی فعال است.
این مسئول اضافه کرد: علاوه بر ثبت سرعت لحظه ای وسیله نقلیه میانگین سرعت خودروها و در صورت تجاوز از سرعت قانونی برگه جریمه صادر خواهد شد.
مدقالچی خاطرنشان کرد: رانندگان آگاه باشند، که چنانچه مرتکب هرکدام از این تخلف ها شوند، پلاک خودرو ثبت و جریمه آنها بلافاصله صادر و ارسال خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 39 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی و 74 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی، 974 کیلومتر راه فرعی و 4 هزار و 211 کیلومتر نیز راه روستایی است.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.