حمید سلمانیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد بلیت های پیش فروش شده برای ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس و سواری های بین شهری از استان زنجان به دیگر مناطق کشور است.
به گفته وی، از 25 اسفند سال گذشته تا پایان روز گذشته/12 فروردین/ 55 هزار و 986 نفر مسافر از استان زنجان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به دیگر استانها جابجا شده اند.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: این تعداد مسافر در قالب هفت هزار و 429 سفر جابجا شده اند.
سلمانیان به تعداد مسافران جابجا شده از استان زنجان طی روز گذشته اشاره کرد و افزود: 12 فروردین 2 هزار و 75 مسافر در قالب 311 سفر با اتوبوس و سواری مسافربری از استان زنجان به دیگر مناطق کشور جابجا شده اند.
وی یادآوری کرد: نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی 10 درصد در سفر و سه درصد در تعداد مسافر کاهش داریم.
این مسئول اضافه کرد: پیش فروش بلیت های نوروزی از 12 اسفند به صورت اینترنتی در سایت های www.payaneh.ir ، www.safar724.com www.mrbilit.com و سایت‌های استانی اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و حضوری نیز در دفتر شرکت های حمل و نقل مسافر در پایانه مسافری زنجان آغاز و این روند تا 17 فروردین ادامه دارد.
سلمانیان تاکید کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد یا مشاهده هرگونه تخلفی از سوی شرکت های مسافربری و رانندگان موارد با سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 مورد را جهت بررسی اطلاع دهند.
وی تاکید کرد: علاوه بر این سامانه ها و شماره مسافران می توانند نظارت و موارد تخلف مشاهده شده خود را از طریق صندوق های نظر سنجی مستقر در پایانه های مسافربری اعلام و یا برای مکاتبه حضوری به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان مراجعه کنند
به گزارش ایرنا، استان زنجان با 40 شرکت فعال حمل و نقل مسافر دارای 157 دستگاه اتوبوس مسافربری است که از این تعداد 55 دستگاه وی آی پی است.
علاوه بر این 400 دستگاه سواری بین جاده ای در استان نیز برای جابجایی مسافران فعال است.
نوروز سال گذشته در استان زنجان 73 هزار و 322 نفر در قالب 9 هزار و 567 سفر و در سال 97 نیز 68 هزار و 567 مسافر از طریق ناوگان حمل ونقل جاده ای این استان در قالب 10 هزار و 50 سفر به مناطق مختلف کشور جابجا شده بودند.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.