حمدالله حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از 2 ماه قبل اقدامات برنامه ریزی شده و گسترده ای با محوریت 100 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مایع و سی ان جی 200 فروشندگی روستایی و 4 چهار تاسیسات توزیع گاز مایع انجام داده و رسالت این شرکت تامین سوخت با کیفیت و کمیت استاندارد و قابل قبول در تعطیلات نوروزی است.
وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت جوی اخیر و احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه ها کارگروه مدیریت بحران درباره توزیع و عرضه فرآورده های نفتی استان تشکیل شد و سناریوهای متعددی برای مقابله با بحران و تامین سوخت در مواقع اضطراری طراحی و پیش بینی شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: در این خصوص موجودی فرآورده همه جایگاه ها و فروشندگی های استان زنجان تکمیل و ظرفیت ذخیره انبار نفت به 2 برابر شرایط عادی افزایش داده شده است.
حبیبی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال وقوع سیل و راه بندان در جاده های اصلی و فرعی استان زنجان و به توجه به 2 دستگاه جایگاه سیار ، سه دستگاه وانت نیسان نفتکش برای سوخت رسانی اضطراری با ظرف های 20 و 10 لیتری آماده ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان است.
وی یادآوری کرد: همه در راه ماندگان و کسانی که با مشکل سوخت رسانی برای خودروها مواجه باشند می توانند مورد را با شماره 02433048514 مطرح تا در کمترین زمان ممکن به آنها سوخت عرضه شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرف سوخت بنزین در تعطیلات نوروز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 22 درصدی یافته است.
حبیبی افزود: به طور میانگین روزانه 2 میلیون لیتر بنزین توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا داشتن انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره پیامک 3000249627 24 اطلاع رسانی کنند.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.