سردار رحیم جهانبخش روز سه شنبه در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) فرماندهی استان زنجان که با حضور فرماندهان و مسئولان انتظامی برگزار شد، افزود: روز گذشته، پلیس زنجان به یاری مسافران نوروزی گرفتار در برف و باران شتافت و در کنار دیگر نیروهای امدادرسان، توانست آنها را به محل های امن و ایمن، انتقال دهد.
وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت جوی حاکم، رانندگان و مسافران نوروزی حتی المقدور از سفرهای غیرضرور به مناطق کوهستانی و برفگیر این استان به جد خودداری کنند.
جهانبخش خاطرنشان کرد: هم اکنون مسیرهای ارتباطی این استان به علت بارش های اخیر، لغزنده است و برای پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی، لازم است رانندگان به منظور حفظ جان خود و دیگران با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
وی توجه رانندگان و مسافران نوروزی به توصیه ها و هشدارهای پلیس و دستگاه های دیگر را بسیار لازم و ضروری خواند و افزود: پلیس در هر شرایطی در کنار مردم است و خدمات رسانی به مردم را افتخار می داند.
جهانبخش اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف و احتمال وقوع سیل، این نیرو با تشکیل جلسات متعدد، تهمیدات لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی اندیشیده است و از مردم نیز انتظار می رود پلیس را در این امر خطیر یاری دهند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.