رضا کابلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل بارندگی های روز گذشته و متعاقب آن جاری شدن سیلاب در قنات روستاهای زهترآباد شهرستان طارم و غلام ویس خدابنده، آب این دو روستا گل آلود و غیرقابل استفاده شد.
به گفته وی، برای روستای زهتر آباد آب آشامیدنی بسته بندی شده توزیع و با توجه به اینکه روستای غلام ویس نیز چاهی برای تامین آب داشت، این منبع وارد مدار شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان خاطرنشان کرد: اکیپ های این شرکت در حال لایروبی قنات آب این 2 روستا در استان هستند.
کابلی از آماده باش اکیپ های حوادث و نگهداری شرکت آبفار استان زنجان خبرداد و افزود: این اکیپ ها در هشت شهرستان آماده مقابله و پیشگیری از هرگونه حوادث در حوزه تاسیسات آب و ترمیم هستند تا مشترکان دچار زحمت نشوند.
وی یادآور شد: دستگاه های بسته بندی آب در شهرستان ها و یک تانکر سیار برای آبرسانی به مشترکان در روستاهای برای مواقع اضطراری پیش بینی شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان اظهار داشت: علاوه بر این تجهیزات دستگاه دیزل ژنراتور برای تامین برق اضطراری، تانکرهای ثابت پلی اتیلن با ظرفیت های 2500 و سه هزار لیتری نیز در مواقع بحرانی برای تامین آب آشامیدنی مشترکان وجود دارد.
کابلی خاطرنشان کرد: آزمایشگاه نیز در مرکز ستاد برای تست گیری از آب آشامیدنی مشترکان فعال است چنانچه آلودگی وجود داشت آب از مدار خارج می شود.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 105 هزار و 391 مشترک در روستاها تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی دارد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.