فریدون احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری معظم انقلاب با عنوان رونق تولید افزود: پیام نوروزی معظم له در سال 98، در راستای فرمایشات ایشان در سال قبل مبنی بر حمایت از کالای ایرانی بود.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال، باتدبیر و بینش بالا شعاری مهم را با هدف توجه عموم و قوای سه گانه مطرح می کنند که در سال جدید نیز این مهم به درستی انجام گرفته است.
این نماینده مجلس ادامه داد: تولید رکن اقتصاد هر کشوری محسوب می شود و برای رونق بیشتر چاره ای جز حمایت روز افزون از این حوزه نیست و لزوم توجه بیش از گذشته آن، ضروری است.
وی اضافه کرد: باوجود فشار و توطئه های مختلف از سوی دشمنان حوزه تولید به روند فعالیت خود ادامه می دهد، و برای غلبه بر مشکلات نیز حمایبت های همه جانبه برای تحقق شعار سال از سوی مجلس شورای اسلامی، قوای مقننه و قضائیه نیز اهمیت ویژه ای دارد.
احمدی تاکید کرد: برای چیرگی بر مشکلات کنونی و ایستادگی مقابل توطئه ها، رونق تولید و حمایت های روز افزون از این بخش است و معضلاتی نظیر گرانی و بیکاری در سایه توجهات این حوزه برطرف می شود.
وی اظهار داشت: رونق چرخ های تولیدات کشور صدها مشکلات ریز و درشت را برطرف می کند و بهبود این بخش چشم انداز بهتری را فراهم می کند.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان به زعم تصورات خود تحریم های فلج کننده را مایه رکود و به زمین خوردن تولیدات کشور می دانستند در حالی که این حوزه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضور همه جانبه، انسجام، وحدت، همدلی ملت و مسئولان اثر بخشی و کارآیی تحریم ها را کاهش خواهد داد.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب سال 98 را با عنوان سال رونق تولید نامگذاری کردند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.