مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال این شرکت بیش از 9 هزار حادثه آب را در شهرهای استان زنجان رسیدگی و رفع کرده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر  اظهار داشت: با انجام پیش بینی های لازم و استاندارد سازی فشار در شبکه آب شهرهای استان ، امسال میزان حوادث آب نسبت به سال گذشته 8 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از بین شهرهای استان ،  بیشترین حوادث آب به ترتیب در شهرهای زنجان ، ابهر و خرمدره به وقوع پیوسته و کمترین حوادث نیز مربوط به شهرهای نیک پی ، حلب و ارمغانخانه می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان تعداد حوادث شبکه در شهرهای استان را بیش از هزار و 600 مورد اعلام کرده و افزود: تعداد حوادث انشعابات نیز طی سال جاری بیش از 7 هزار مورد بوده است.

جزء قاسمی تعداد خسارات سایر ارگان ها به تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان را 524 مورد اعلام کرده و گفت: با تعامل و هماهنگی سازنده ای که فی ما بین شرکت آبفا و نهاد های خدمات رسان در استان به وجود آمده است ، تعداد این خسارت ها در سال جاری 27 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

این مسئول خاطرنشان ساخت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال 97 با همراهی مردم ،همکاری و مساعدت مسئولان و روزآمدی در ساختار و عملکردهای خود توانست در تمامی زمینه ها توفیقات چشمگیری را بدست آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.