علی خدایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسب آغاز سفرها و افزایش تقاضای سفر در بخش ریلی طی روزهای پایانی سال، اکیپ های بازرسی در قطارهای مسافربری به منظور سنجش و پایش کیفیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی مستقر شده اند.
به گفته وی، فعالیت این اکیپ ها تا 16 فروردین سال 98 ادامه دارد و این اکیپ ها شامل 2 بازرس است که از مبدا حرکت تا مقصد(طول سیر) در قطارها حضور دارند.
این مسئول اظهار داشت: در روزهای پیک نوروز 98 نیز از 24 تا 16 فروردین تا با تشکیل ستاد نوروزی در راه آهن منطقه شمالغرب همه روسای همه ادارات به صورت شبانه روزی به نحوه سفر و خدمات رسانی قطارها نظارت جدی دارند.
وی خاطرنشان کرد: کل قطارهای محدوده منطقه شمالغرب کشور شامل پنج ستاره فدک، ویژه غزال، اکپرس چهار تخته رجاء، اتوبوسی تهویه دارنگین و ریل باس ماست.
خدایی تاکید کرد: همه قطارهای مسافری راه آهن منطقه شمالغرب کشور درجه یک بوده و هیچ قطار درجه 2 در این مسیر تردد نمی کند که
روزانه 29 رام قطار 6 هزار مسافر را جابجا می کند.
به گزارش ایرنا، راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسافران مسیرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان، میانه را پوشش می دهد.
راه آهن منطقه شمالغرب کشور از تقسیمات کشوری جغرافیایی تبعیت نمی کند و راه آهن این منطقه در حوزه کاری و شبکه ریلی با حداقل 6 استان در ارتباط است.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.