سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مجهز شدن لباس فرم ماموران پلیس راه، علاوه بر کنترل رفتار پلیس، نحوه برخورد مردم با ماموران نیز نظارت می شود.
وی به وضعیت ترافیک در مسیرهای ارتباطی این استان اشاره کرد و اظهار داشت: در زمان حاضر ترافیک در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان -تبریز و جاده ترانزیت زنجان - میانه، بالا می باشد و تردد در سایر مسیرها نیز به صورت عادی و روان است.
عظیمی خاطرنشان کرد: ساعت 16:30 روز گذشته /26 اسفندماه جاری/ در کیلومتر 69 جاده زنجان - ماهنشان، یک دستگاه سواری پراید با کامیون برخورد کرد که راننده و سرنشین خودروی سواری مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان زنجان یکی از آنان به دلیل شدت صدمات و جراحات وارده جان باخت.
وی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته هفت فقره تصادف جرحی در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که بر اثر آن هشت نفر مصدوم و به منظور درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، در 11 ماه امسال بیش از 260 نفر براثر حوادث رانندگی در سطح جاده های زنجان جان خود را از دست دادند که اغلب این اتفاق ها نیز به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.