دکتر خدیجه ابراهیم خانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس کشیک دفاتر پیشخوان طرف قرار داد طبق برنامه زمان بندی اعلام شده و در تعطیلات نوروزی از 29 اسفندسال 97 تا 16 فروردین 98 انجام می گیرد.
وی اظهار داشت: براین اساس ، سامانه 1666سازمان بیمه سلامت ایران نیز با هدف ثبت و پیگیری مشکلات و شکایات بیمه شدگان طراحی شده و مخاطبان می توانند همه روزه حتی در نوروز درخواست های خود را برای رسیدگی مطرح کنند.
ابراهیم خانی افزود: این سامانه بصورت 24 ساعت فعال است و کارشناسان مقیم در بیمه سلامت در حوزه بیمه گری، درآمد، اسناد پزشکی و نظارت ارزشیابی درخواست های بیمه شدگان را بررسی و موارد ارجاعی را به استانها ارسال می کنند.
وی اضافه کرد: کارشناسان بیمه سلامت این استان نیز در حوزه های یاد شده و در ساعات هشت تا 13بعداز ظهر نیز به موارد ارجاعی از سوی سازمان پاسخ های لازم را ارائه می کنند.
این مسئول ادامه داد: بیمه شدگان توجه داشته باشند شکایت و درخواست های بیمه شدگان پس از ساعت اداری نیز از سوی سازمان جمع بندی و به ادارات استان ها ارسال می شود که در مدت 24 ساعت پاسخگویی لازم انجام می گیرد.
وی، هدف از راه اندازی سامانه 1666 را بهبود ارائه خدمات بیمه، ارتباط بیمه شدگان با بیمه سلامت رسیدگی بهتر به درخواست بیمه شدگان و افزایش نظارت بر روند اعلام کرد.
ابراهیم خانی افزود: برای رفاه بیمه شدگان 2 صندوق دیواری و زمینی در دفاتر پیشخوان طرف قرار داد این اداره کل نصب شده و هر سه ماه یکبار نیز موارد ارسالی مورد بررسی واقع می شود.
وی اضافه کرد: در صورت وجود تخلف و احراز این مساله در مرحله اول تذکرات داده می شود که در صورت تکرار و تداوم آن چه بسا ادامه همکاری ها به اتمام برسد.
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی ها نیز ناظر اداره کل بیمه سلامت در نوروز بر چگونگی ارائه خدمات دهی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان نیز نظارت می کنند.
به گفته این مسئول، اداره کل بیمه سلام زنجان و ادارات شهرستانی در تعطیلات نوروزی از ساعت هشت صبح تا 13 آماده خدمات دهی به مراجعه کنندگان است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 25 دفتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل بیمه همگانی سلامت در استان زنجان فعال است که از این تعداد 9 دفتر در شهر زنجان و بقیه در دیگر شهرهای استان خدمات ارائه می کنند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.