دکتر جواد عابدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید انجام شده از درمانگاه شهدای خرمدره و دیدار با نمایندگان مربوطه افزود: سیاست قبلی مدیریت درمان استان 2 شیفته و تخصصی کردن فعالیت این درمانگاه بود لیکن با پیگیرهای نماینده مردم این شهرستان، به شبانه روزی تبدیل شده است.
وی اظهار داشت: برای تغییر زمان فعالیت یا تخصصی کردن یک درمانگاه، پروسه پیچیده ای از جمله اخذ مجوزهای لازم و قانونی، نیروی انسانی، تشکیلات، کادر اداری، تامین امکانات و تجهیزات باید طی شود تا از شبانه روزی به درمانگاه تخصصی تغییر یابد.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس باید انتظارات و مطالبات مردمی را همسو کرد و سپس با پیگیری لازم موانع رفع شود.
وی اضافه کرد: جمعیت بیمه شده شهرستان خرمدره بیش از 38 هزار نفر است که بیش از 120هزار نفر در سال 96 توانسته اند خدمات مورد نیاز درمانی خود را از درمانگاه شهدای این شهر دریافت کنند.
عابدی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تلاش دارد با برنامه ریزی مشخص و مدون خدمات خود را در مراکز تحت پوشش بیش از گذشته افزایش دهد.
این مسئول خاطرنشان کرد: بر این اساس در مراکز درمانی تامین اجتماعی طرح های بزرگی همانند نظام ارجاع داخلی اجرا شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.