به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در این مراسم با بیان اینکه جمهوری اسلامی به لحاظ آرمان ها و اصولی که پایبند است هر روز از ناحیه بدخواهان دچار چالش می شود، گفت: امروز با جنگ تمام عیار اقتصای مواجه هستیم.
خدابخش مرادی نافچی اظهار داشت: آنچه که تاکنون توانسته استقلال طلبی، آزادی خواهی و پایداری نظام را اثبات کند حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه های مختلف و پشتیبانی آن ها از خدمتگزارانشان است.
وی تصریح کرد: یکی از حوزه هایی که باید برای استقلال کشور مورد توجه گیرد، اهتمام ویژه در حوزه اقتصاد، تولید و اشتغال و خودباوری و بسترسازی برای پویایی این حوزه است.
مرادی نافچی خاطرنشان کرد: اگر اقتصاد مقاومتی، مبنای جهت گیری و حرکت کشور باشد باید به جوانان باور داشته و بستر برای حضور آن ها فراهم کنیم.
وی افزود: احبای این کارخانه یکی از نمودهای باور جوانان از سوی دولتمردان در استان زنجان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر شتابدهی مدیران بانکی و بخش تولید در حمایت و بسترسازی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید، گفت: هنر مدیران این است که اعتبارات ابلاغی را کافی ندانسته و با رایزنی های مختلف بتوانند اعتباراتی علاوه بر سهم ابلاغی، جذب کنند.
وی تصریح کرد: سیستم بانکی نیز باید در ارائه تسهیلات حوزه تولید و اشتغال اهتمام جدی داشته باشد.
مرادی نافچی اظهار داشت: مدیران ارشد استان، بسترساز ارتقای سطح امنیت برای جلب و جذب سرمایه گذاری بوده و مدیران حوزه صنعت و زیربنایی نیز باید جاذب این سرمایه گذاری بوده و از ان حمایت کنند.

** از ظرفیت های معطل مانده برای تولید و درآمدزایی استفاده شود
فرماندار زنجان نیز احیا و راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی را یکی از بهترین اقدامات دانست و گفت: واحدهای مختلفی در سطح استان به دلایل متعدد یا تعطیل بوده و یا با تمام توان و ظرفیت فعال نیستند.
رضا عسگری افزود: ظرفیت های معطل مانده در استان و کشور کم نیستند و در صورتی که این ظرفیت ها به درستی به علاقه مندان معرفی شوند به سرعت می توانند سرمایه خود را وارد بخش تولید کرده و درآمدزایی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری حداکثری از ظرفیت ها می توانیم به خواسته خود که رونق اشتغال است دست یابیم.
مدیرعامل پیشین این کارخانه نیز گفت: این شرکت جز با همت 2 جوان پرتلاش، صنعتگر و علاقه مند به تولید، احیا نمی شد.
منظوری، ضمن قدردانی از زحمات م حمایت های مدیران استان در احیای این کارخانه، خاطرنشان کرد: این جوانان نیازمند حمایت مدیران هستند.
مدیرعامل جدید کارخانه نیز ابراز امیدواری کرد تا احیای این کارخانه در فضای جنگ اقتصادی بتواند کمکی برای ایجاد اشتغال استان باشد.
مهاجری با اشاره به پروژه دیگری که در دست اقدام است گفت: امیدواریم با حمایت مدیران و تلاش شبانه روزی بتوانیم دست در دست یکدیگر داده و با اجرای پروژه جدید، 2 تا 3 هزار نفر نیرو را وارد بازار کار کنیم.
به گزارش ایرنا، کارخانه فرآورده های گوشتی توتیای زنجان در 3 کیلومتری جارده زنجان- تبریز قرار داشته و 5 سال قبل، تعطیل شده بود و امروز به چرخه تولید بازگشت که با ایجاد اشتغال برای 50 نفر، محصولات پروتئینی با نام «اسپریچو» تولید می کند.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.