سید موسی رضوی روز سه شنبه در مجمع سالانه هیات تنیس روی میز استان زنجان، افزود: این بدهی ها مربوط به سال های گذشته است که در صورت عدم پرداخت با قطعی این انرژی ها مواجه خواهیم شد.
وی به تلاشهای هیات در جهت رشد و پیشرفت این رشته ورزشی زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: اعضای هیات در انجام کارهای محوله بسیار مسئولیت پذیرند و به صورت حساب شده و با برنامه کار می کند.
رضوی تصریح کرد: فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در حد وسع و توان از هیات تنیس روی میز استان زنجان حمایت کرده اند که این کمک ها انگیزه فعالیت در اعضای هیات را دوچندان کرده است.
رئیس هیات تنیس روی میز استان زنجان به حضور ورزشکاران این رشته ورزشی زنجان در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: امسال 30 مورد اعزام تیم در 2 بخش مردان و بانوان را داشتیم و قریب 50 مسابقه استانی برگزار کردیم.
رضوی، افزود: میزبانی چهار مسابقه قهرمانی کشور و برگزاری قریب به هشت کلاس داوری از دیگر فعالیت های این هیات در سالجاری است.
وی تصریح کرد: زنجان در رشته تنیس روی میز از ورزشکاران مستعد و توانمندی برخوردار است که در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور حرف برای گفتن در برابر حریفان خود دارد.
رضوی افزود: توجه به شهرستان ها به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی زنجان در اولویت کاری هیات است و در این راستا امسال به تمام شهرستان ها میز پینگ پنگ تحویل شد اما این کافی نیست.
وی با بیان اینکه در هیات تنیس روی میز استان زنجان، فضای صمیمیت و همدلی، حاکم است اظهار داشت: این هیات به کارهای فرهنگی نیز توجه بیشتری دارد و برای انجام آن از هیچ تلاش و کوششی فرگذار نیست.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.