به گزارش ایرنا، رمضانعلی دلو روز شنبه در مجمع انتخابات هیات هندبال استان زنجان افزود: امسال با همه کاستی و مشکلات، تیم ملی بانوان به مسابقات آسیایی ژاپن، اعزام شد که این کار ارزنده ای بود و بازی های خوبی نیز انجام گرفت.
وی اظهار داشت: این فدراسیون براساس برنامه و تدابیر اتخاذ شده، در چند روز آینده، در بحث تامین تجهیزات، امکانان و اعتبارات، تلاش خود را می کند تا ورزشکاران رشته هندبال با فراغ بال بیشتری به فعالیت ورزشی بپردازند.
دولو تصریح کرد: تمام هیات های ورزش هندبال در استان ها باید به دنبال جذب حامی مالی مناسب و کمک های مردمی باشند تا این رشته ورزشی بتواند رشد و توسعه بهتر و بیشتری یابد.
سرپرست فدراسیون هندبال گفت: هندبال در حقیقت مادر ورزش های توپی محسوب می شود که به همین علت نیازمند توجه ویژه است و باید برای رشد و توسعه این رشته ورزشی دست به دست هم داد.
دولو افزود: به رغم سختی ها و مشکلاتی که بود توانستیم در چند مدت اخیر 9 مجمع انتخاباتی از 14 هیاتی که به صورت سرپرستی اداره می شد را برگزار کنیم و تلاش می شود پنج هیات دیگر نیز تعیین تکلیف شوند.
وی اظهار داشت: این خواست جامعه هندبال است که مجمع انتخابات در استانها، قبل از آغاز سال 98 برگزار شود تا با انتخاب رئیس هیات، بتواند با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری فعالیت خود را انجام دهند.
دولو افزود: فدراسیون، سال آینده چند رویداد مهم در ورزش هندبال ازجمله انتخابی المپیک و مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد و امسال نیز چندین مرحله اردوی آمادگی و مجامع انتخاباتی هیات های استانی را برگزار کردیم.
در مجمع انتخابات هندبال استان زنجان که امروز /18 اسفند ماه/ در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، محمدجواد پازوکی با کسب 16رای به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را بر عهده گرفت.
این مجمع انتخاباتی با حضور رمضانعلی دولو (سرپرست فدراسیون هندبال) و رئیس و معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان و اعضای هیات هندبال استان زنجان، برگزار شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.