به گزارش ایرنا، محمدرضا انصاری روز چهارشنبه در جلسه کمیته استانی اقتصاد مقاومتی افزود: در همه کارگاه های آموزشی ابتدا کارآموزان توسط کارشناس مشاوره مرکز در جلسه مشاوره گروهی شروع دوره گروه بندی و مربی به عنوان سرگروه انتخاب می شود.
وی اظهار داشت: در هر گروه کارآموزان کارآفرینی و اشتغال بصورت گروهی آموزش خواهند دید و هر گروه تبدیل به یک خوشه تولید و در نهایت هر کارگاه آموزشی به یک محیط واقعی کسب و کار تبدیل می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: با این روش ضمن آشنایی کارآموزان با کار گروهی ،سطح توانمندی های گروه ها یکی شده و همه اعضای گروه روی یک پروژه کار می کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان بر پایلوت کردن برخی از روستاها در زمینه تولید پوشاک، شناسایی واحدهای تولید پوشاک‌ استان تاکید کرد و ‌افزود: استفاده از ظرفیت انجمن صنفی و تولیدکنندگان پوشاک، طرح ایجاد کارگاه کفش و نساجی در مرکز شهید چمران که توجیه اقتصادی برای تولید کفش داشته ایجاد و به بخش خصوصی واگذار شود.
انصاری یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی آموزشی سال 98 درآمدهای سازمان فنی و حرفه ای بصورت درآمدهای اختصاصی از قبیل تبصره ماده 57 ، قراردادهای آموزشی، مشاوره و خرید خدمات خواهد بود.
این جلسه در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و با هدف بهبود عملکرد کیفی آموزش های مهارتی با حضور اعضای کمیته اقتصاد مقاومتی در اداره کل آموزش فنی و حرف های برگزار شد و اعضای کمیته نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهبود روند خروجی کارگاههای آموزشی بیان کردند.
8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.