مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع مدیران و معاونین این شرکت گفت: علیرغم کمبودهای اعتباری، شرکت آبفای استان زنجان هیچ پروژه تعطیل و متوقفی ندارد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته در سال جاری برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های خدماتی و عمرانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مبلغی معادل 430 میلیارد ریال بوده است و علیرغم کاهش اعتبارات، عملکرد شرکت مطلوب بوده و تمامی پروژه ها تکمیل شده و یا در دست اجرا است..

وی افزود: اجرای دو پروژه شاخص شامل تصفیه خانه آب شرب شهرهای ابهر و خرمدره و تصفیه خانه فاضلاب شهر دندی در شرکت آب و فاضلاب مبتنی بر اقتصاد مقاومتی برگ زرین خدمات این شرکت در سال 97 بود که با همت عالی کارکنان این شرکت و تدابیر و حمایت های مسئولان استان به سرانجام رسید.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان اضافه کرد: علاوه بر اجرای کارهای عمرانی و خدماتی، ارتباط موثر با مردم و احترام به افکار عمومی از دیگر اولویت های کاری در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بود که در این راستا روابط عمومی این شرکت توانست امسال به عنوان روابط عمومی برتر در صنعت آب و فاضلاب کشور انتخاب شود.

جزء قاسمی با تاکید بر این نکته که تمامی مدیران موظفند جهت پاسخگوئی به افکار عمومی و ارتقاء جایگاه شرکت در نزد مشترکین بخش روابط عمومی را در کارهای خود جدی بگیرند، گفت: روابط عمومی ویترین و آئینه منعکس کننده تلاش شرکت در نزد مردم محسوب می شود.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات متنوع و غیرحضوری بصورت روزآمد در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از مدیران شرکت آبفای استان زنجان خواست تا این خدمات را بیشتر به مردم معرفی کرده و اطلاع رسانی لازم برای استفاده از این خدمات غیرحضوری را انجام دهند تا ضمن آسایش مردم از اتلاف هزینه و زمان آنان جلوگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.