به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت مرغک در این مراسم با اشاره به اینکه این پروژه با سرمایه 259 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است، گفت: این مجموعه، تجلی تلاش‌های صورت گرفته در راستای تولید و مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.
بهراد زندیه با بیان اینکه در ساخت این مجموعه از کالاهای ایرانی استفاده شده است، افزود: این پروژه با تلاش و حمایت های مجموعه استانی به نتیجه رسیده است که این حمایت ها قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه بزرگترین مزرعه مرغ مادر تخم گذار کشور با ظرفیت 80 هزار قطعه در زمینی به مساحت 902 هکتار بنا شده است، افزود: این مجموعه ضمن اشتغال زایی مستقیم برای 40 نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای 2 هزار نفر، قادر است در هر دوره 10 میلیون قطعه جوجه مرغ یکروزه تخم گذار تجاری که معادل 25 درصد از نیاز صنعت مرغ تخمگذار کشور است را تامین کند.
زندیه اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و اجرای منویات مقام معظم رهبری و تامین امنیت غذایی جامعه، گسترش فعالیت های مولد و اشتغالزا در حوزه صنایع کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا شرکت مرغک را از هدایت ها و حمایت های خود بهره مند کرده است.
مدیرعامل شرکت مرغک افزود: این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده جوجه یکروزه تخمگذار ایران که از نقشی کلیدی در تامین تخم مرغ کشور برخوردار است همواره با رعایت اصول فنی و استانداردهای بهداشتی محصولاتی با کیفیت ممتاز را به بازار این صنعت عرضه کرده و طی سال های گذشته و با گسترش بیماری های طیور یکی از مهمترین سیاست های شرکت مرغک انتقال فارم ها و مزارع از نقاط پر خطر به مناطق کم ریسک بوده است.
زندیه افزود: مدیران و کارشناسان شرکت مرغک بر اساس تجربه گران سنگ سالیان طولانی فعالیت در صنعت مرغ تخمگذار کشور به این نتیجه رسیده اند که به منظور تداوم پیشتازی خود و حضور چشمگیر در بازار این صنعت بایستی همواره و همچون گذشته ارتقاء مداوم کیفیت محصولات را مورد توجه قرار دهند و ساخت بزرگترین مزرعه مرغ مادر تخم گذار کشور نیز در راستای همین هدف بوده است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این کار زمینه برای اشتغال پایدار و تحقق منویات مقام معظم رهبری ایجاد شود.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.