به گزارش ایرنا، عصر روز شنبه در پایان زمان رأی گیری انتخابات نهمین دوره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان، ائتلاف 'اتاقی برای همه' با کسب اکثریت آرا به پیروزی رسید.
غلامحسین جمیلی با 217 رأی، علی یگانه فرد با 194 رأی، محسن عطاییان با 177رأی، محسن حمیدی با 173 رأی و سید علیرضا حجازیان با 167 رأی از بخش بازرگانی، محمود ضرابی با 215 رأی، صمد یوسفی اصل با 189 رأی، داود سقایی با 179 رأی، علی باقر زاده خرسندی با 164 رأی و غلامحسین حسن نژاد با 162 رأی از بخش صنعت، ولی الله منصوری با 200 رأی و سهند علی غلامی با170 رأی از بخش معدن، ابراهیم جمیلی با 209 رأی، هاشم حاجی علی اکبری با 175 رأی و مهدی رنگ رونا با 175رأی از بخش کشاروزی که همگی از ائتلاف 'اتاقی برای همه' بودند، با به دست آوردن اکثریت آرا برای عضویت در هیات نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شدند.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در خصوص نهمین دوره انتخابات این اتاق به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد نامزدهای این دوره از انتخابات 39 نفر بود که به دلیل انصراف یکی از نامزدها، انتخابات با 38 نامزد برگزار شد.
حمید توکلی افزود: تعداد واجدان شرایط رأی دادن نیز در نهمین دوره انتخاب اتاتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان 504 نفر بود که 335 نفر از آنان در انتخابات شرکت کردند.
وی با بیان اینکه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برای یک دوره چهار ساله انتخاب می شوند، اظهار داشت: پس از تایید نتایج نهمین دوره انتخابات اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان از سوی اتاق ایران حداکثر تا اوایل اردیبهشت سال آینده، اعضای انتخاب شده اقدام به انتخاب هیات رئیسه می کنند.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با بیان اینکه انتخابات دوره نهم در فضای بسیار رقابتی انجام شد، گفت: اطلاع رسانی شفاف و بارگذاری لیست رأی دهندگان در سایت اتاق ایران و زنجان که برای نخستین بار انجام شد، از ویژگی های این دوره از انتخابات بود.
توکلی افزود: در نهمین دوره انتخابات اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان اخذ رای به صورت الکترونیکی با حضور افراد حقیقی و حقوقی انجام شد.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.