به گزارش ایرنا، شامگاه شنبه بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی دانشجویان دانشگاه های استان زنجان در سالن الغدیر دانشگاه زنجان در فضای آکنده از مهر و شادی برگزار شد.
استاندار زنجان نیز خود را به این محفل با طراوت و پر از شور نشاط رساند و در جشن آغاز زندگی 305 زوج دانشجو شرکت کرد.
مسئول روابط عمومی ستاد استانی ازدواج دانشجویی استان در خصوص بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی به خبرنگار ایرنا گفت: ثبت نام کنندگان در ازدواج دانشجویی، همه دانشگاه های مستقر در استان را شامل می شود.
وی با بیان اینکه دانشجو بودن یکی از زوج ها برای ثبت نام در برنامه ازدواج دانشجویی کفایت می کند، ادامه داد: از دیگر شرایط حضور در آیین ازدواج دانشجویی این است که از عقد زوجین بیش از یک سال سپری نشده باشد.
سپهری افزود: 305 زوج حاضر در جشن ازدواج دانشجویی، تحت عنوان برنامه 'همسفر تا بهشت' بعد از مراسم جشن ازدواج، عازم حرم رضوی در مشهد مقدس شدند.
به گزارش ایرنا شامگاه شنبه، 305 زوج شرکت کننده در مراسم ازدواج دانشجویی پس از جشن ازدواج، طی هماهنگی به عمل آمده با فرماندهی انتظامی استان به صورت دست جمعی و کارناوال از دانشگاه زنجان به سمت راه آهن جهت عزیمت به مشهد مقدس حرکت کردند.
به گفته مسئول روابط عمومی ستاد استانی ازدواج دانشجویی زنجان این زوج های دانشجو در آغاز زندگی مشترک خود به مدت 3 روز در هتل های 3 و 4 ستاره مهمان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در مشهد مقدس هستند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.