سرهنگ عباس مظفری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کامیون ساعت یک بامداد امروز /یکشنبه 12 اسفند/ در جاده قدیم زنجان - ابهر، مشاهده و در بازرسی آن، مقداری مرغ زنده به وزن 6 هزار و 420 کیلوگرم، کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه این مرغ ها به صورت غیرمجاز از زنجان به قزوین، منتقل می شد اظهار داشت: کامیون توقیف شده پس از تخلیه بار مرغ، به پارکینگ پلیس منتقل و راننده نیز جهت معرفی به مراجع قضایی این استان، تحویل عوامل انتظامی شد.
رئیس پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه عوامل پلیس راه در صورت مشاهده، به خودروهای حامل بار قاچاق اجازه تردد نمی دهد گفت: مرغ ها نیز به منظور کشتار، تحویل دامپزشکی شد.
به گزارش ایرنا، جمعه /دهم اسفندجاری/ نیز460 قطعه بوقلمون که بطور قاچاق از مسیر ارتباطی ایجرود، منتقل می شد از سوی عوامل انتظامی شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد.
این بوقلمون های زنده با استفاده از یک دستگاه کامیون باری جابجا می شد که ماموران انتظامی آن را مشاهده و به منظور بازرسی مدارک، خودرو را متوقف کردند.
ارزش ریالی این تعداد بوقلمون از سوی کارشناسان پلیس، قریب 500 میلیون ریال برآورد شد و راننده خودرو نیز به دلیل نداشتن مجوز حمل، دستگیر و به منظور اعمال قانون به مقامات قضایی این استان معرفی شد.
ششم اسفند جاری نیز تعداد 150 قطعه بوقلمون که با استفاده از یک دستگاه کامیون به صورت قاچاق منتقل می شد از سوی عوامل انتظامی مستقر در پاسگاه قره بلاغ شهرستان سلطانیه کشف و ضبط شد.
هفته گذشته نیز، پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه، موفق به کشف و ضبط 2 هزار و 700 قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش 800میلیون ریال شدند که از زنجان به مقصد تهران بارگیری شده بود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.