استاندار زنجان ، با اشاره به اهمیت برخورد و لغو مجوز تخریب کنندگان محیط زیست، تاکید کرد: کسانی که الفبای حفط و حراست محیط زیست را رعایت نمی‌کنند، اجازه حفاری ندارند و ازسازمان بازرسی درخواست دارم که با متخلفان برخورد کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی امروز شنبه (11اسفند) در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، با اشاره به صدور مجوز بهره‌برداری از معادن، گفت: بنده درباره دانه‌بندی شن و ماسه و نیز معادنی که به برخی افراد واگذار شد که در برخورد با  محیط زیست از صدام هم بدتر عمل کرده‌اند، ناراحت هستم.

استاندار زنجان ، با اشاره به اینکه گاهی به محیط زیست به حدی تجاوز شده است که اگر یک خودرو از آن عبور کند یا باران بیاید، تخریب خواهد شد، افزود: پس از این هر مجوز به هر نحوی راجع به اینکه به معادن ارتباط داشته باشد، باید کل مستندات و تصاویر آن موجود باشد و قبل از آن مستند تهیه و سپس مجوز داده شود.

حقیقی، همچنین  با اشاره به اینکه معدن ضابطه و قانون دارد و باید بر اساس آن فعالیت شود، تصریح کرد: مجوز کسانی که چنین برخوردی با معادن دارند، باید باطل شود.

وی، با اشاره به اینکه وقتی طرح سلامت تکمیل شد باید برای تشکل‌ها نیز در آن برنامه‌ریزی داشت و باید این امر به موازات طرح سلامت پیش رود، گفت: همچنین برای تهیه سند امنیت غذایی باید ادارات مختلف به صورت کارشناسی فعالیت کنند، نه اینکه صرفا محدود به یک نظر دادن باشد، برای مثال وقتی نظر آموزش و پرورش برای این امر در نظر گرفته می شود باید به صورت کارشناسی باشد، نه اینکه صرفا فقط نظر محدود دهد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.