محمد عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب حاوی سرفصل ها، نکات مهم و اساسی است، افزود: به یقین برنامه ریزی مدون و عمل به موارد یاد شده در این بیانیه فصل جدیدی از حیات جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد.
وی اظهار داشت: رهبری در این بیانیه به این مهم توجه داشتند که برای برداشتن گامهای استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت.
این نماینده مجلس ادامه داد: دشمنان طی 40 سال گذشته برنامه های مختلفی را برای تضعیف نظام اسلامی اجرا کرده اند که همواره با بصیرت، هوشیاری و تدبیر رهبری نقش برآب شده است.
وی اضافه کرد: این ناملایمات پیشرفت نظام اسلامی در حوزه های مختلف را با کندی مواجه نکرده و حتی موفقیت ها بسیار چشمگیر بوده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه یاد شده به جایگاه اخلاق و معنویت نیز توجه ویژه ای کرده اند و به این مهم باید توجه داشت که بسیاری از توفیقات علمی و معنوی و حتی در بحث ایثار بر گرفته از این مولفه های مهم بوده است.
وی خاطرنشان کرد: انسجام، وحدت، همدلی و پیروی از منویات رهبری چشم انداز روشنی را برای پیشرفت بیش از گذشته کشورمان در حوزه های مختلف فراهم می کند و در این میان ملت ایران در صحنه های مهم و سرنوشت ساز همواره نقش بی بدیلی را ایفا کرده اند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.