غلامحسن احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس از مجموع المانهای در نظر گرفته شده برای نصب در میادین، 14 مورد آن تازگی دارد و برای اولین بار و توسط طراحان زبده انتخاب و طراحی شده است.
وی اظهار داشت: شهرداری زنجان برای ایجاد فضای مفرح، نصب المان نوروزی را همه ساله در برنامه های خود قرار داده است و بر این مبنا این مهم نیز طی چند ماه گذشته و با برگزاری مسابقه طراحی بهترین ها از سراسر کشور انجام شد.
این مسئول ادامه داد: در این مسابقه بیش از 100 شرکت کننده طرح المان های نوروزی سال آینده را به شهرداری زنجان ارسال کردند که در نهایت پس از بررسی و داوری آن توسط کمیته مربوطه 14 اثر برتر انتخاب شد.
احمدی افزود: طبق قراردادهای منعقده با طراحان آثار منتخب، مقرر شده که این المان ها تا 25 اسفند در میادین تعیین شده شهر نصب شود و تاخیر در این زمینه پذیرفته نیست.
وی اضافه کرد: 6 المان دیگر نیز کارهای قبلی و شاخص شهرداری در سال های گذشته است که بیشتر در مسیرهای فرعی نصب خواهد شد و در مجموع فضای دلپذیری را برای شهروندان و مسافران نوروزی رقم خواهد زد.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اتوبوس گردشگری 2 طبقه ای در میدان بسیج مستقر خواهد شد تا مسافران، شهروندان و علاقه مندان بتوانند از مکان های تاریخی شهر زنجان بصورت رایگان بازدید کنند.
وی اظهار داشت: سازمان فرهنگی شهرداری زنجان نیز برنامه های گسترده ای را برای ایجاد لحظات خوش و به یاد ماندنی در محل کارخانه کبریت و پیاده راه سبزه میدان اجرا خواهد کرد.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به روزهای پایانی سال مرکز معاینه فنی شهرداری زنجان از ابتدای اسفند جاری تا عید نوروز بصورت 2 شیفت صبح و بعدازظهر از ساعت 7:30 تا 20 آماده خدمات رسانی به شهروندان زنجانی است.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.