محمدعلی حمزه پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها به بهترین شکل ممکن در این استان برگزار شد که در مجموع بسیار موفقیت آمیز و راضی کننده بود.
وی اظهار داشت: هیات بدمینتون استان زنجان برای برگزاری هرچه بهتر این پیکارها که با حضور 16 بدمینتون باز مرد و زن و به مدت 6روز انجام شد، تلاش وافری کرد بطوریکه بسیاری از ورزشکاران حاضر از نحوه برگزاری و شرایط میزبانی، ابراز رضایتمندی کردند.
حمزه پور با بیان اینکه در خلال برگزاری این رقابت ها، هیچ مشکلی پیش نیامد که این ناشی از اتخاذ تدابیر درست و مناسب از سوی میزبان بود، تصریح کرد: زنجان از استان های مطرح در امر میزبانی مسابقات ورزشی است و به دلیل وجود زیرساخت های خوب و مناسب، محل خوبی برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشور و بین المللی است.
به گزارش ایرنا، مسابقات بدمینتون کارکنان دولت در بخش مردان از 30 بهمن تا سوم اسفند و بخش بانوان نیز از چهارم تا ششم اسفند در آکادمی بین المللی بدمینتون این استان واقع در اراضی پائین کوه شهر زنجان برگزار شد.
مسابقات مردان با حضور 93 بدمینتون باز در قالب 21 تیم از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، اصفهان، قم، گلستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، قزوین، البرز، سمنان، یزد، مازندران، تهران، کردستان، فارس و زنجان، برگزار شد.
مسابقات بانوان نیز با حضور 69 ورزشکار در قالب 16 تیم از استان های از استانهای اردبیل، چهارمحال و بختیاری، همدان، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، هرمزگان، اصفهان، تهران (سه تیم)، فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان، زنجان و کردستان، برگزار شد.
در مسابقات بخش مردان، استان البرز به عنوان قهرمانی دست یافت، سیستان و بلوچستان دوم شد و تیم های زنجان و قم، نیز بطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند و در بخش انفرادی نیز علی شاه حسینی از استان البرز و محمد مطیع از قم به ترتیب اول و دوم و مرتضی خدمتی و همایون فقیه نیز از استان های زنجان و کردستان، سوم مشترک شدند.
در رقابت های بخش بانوان نیز تیم دانشگاه خوارزمی البرز مقام نخست را کسب کرد، تیم بانک مرکزی تهران به مقام دوم دست یافت و تیم های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز بطور مشترک سوم شدند و در بخش انفرادی نیز گلناز فائزی از دانشگاه خوارزمی استان البرز و نگین عبدی از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به ترتیب اول و دوم و مریم یوسف زاده و مریم فراهانی از بانک مرکزی تهران، نیز به طور مشترک سوم شدند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.