مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت تا پایان بهمن ماه سال جاری 22 کیلومتر شبکه فاضلاب در مناطق مختلف شهر زنجان اجرا کرده است.

به‌گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهارداشت: علیرغم محدودیت‌های مالی از محل عقد قراردادهای سرمایه‌گذاری (فاینانس) و نیز از محل منابع عمرانی و جاری شرکت اجرای شبکه فاضلاب در شهر زنجان در دست اقدام بوده و تاکنون 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: اجرای شبکه فاضلاب در مناطق مختلف شهر زنجان همزمان با نصب انشعابات در این مناطق انجام می شود و امسال میزان لوله گذاری فاضلاب در شهر زنجان با رشد دو برابری نسبت به سال گذشته به 22 کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اجرای شبکه فاضلاب و خط انتقال در شرق شهرک انصاریه ، شهرک نارون ، زیبا شهر ، نیکسازان ، اراضی ثبت ، اراضی پائین کوه و خیابان مطهری تا میدان استقلال در حال اجرا می باشد.

جزء قاسمی ابراز امیدواری کردشرکت آب و فاضلاب ضمن تسریع در توسعه و اجرای شبکه های فاضلاب در شهر زنجان ضمن پاسخگویی به نیازهای مردم شریف از مشکلات زیست محیطی در این شهر نیز کاسته و ارتقاء سطح بهداشت عمومی در زنجان را محقق سازد.

این مسئول خاطرنشان ساخت: یکی از شاخص های توسعه یافتگی در هر جامعه ای میزان جمع آوری ، دفع بهداشتی و بازچرخانی فاضلاب محسوب می شود که در این راستا گام های بزرگی در استان زنجان برداشته شده و این استان از افق روشنی در حوزه آب و فاضلاب برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.