رحیم قربانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تسهسیلات اشتغال خانگی در استان زنجان برای متقاضیان راه اندازی مشاغل در حوزه هایی قالی و گلیم بافی، جاجیم بافی و دیگر عرصه ها توسط بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: برای تحقق این مهم در قالب 580 فقره پرونده از ابتدای امسال تاکنون 53 میلیارد و 200 میلیون ریال در این حوزه برای زنان و مردان متقاضی این استان تسهیلات پرداخت شد.
قربانی، از پرداخت وام ازدواج برای 141 نوعروس و داماد در استان زنجان خبرداد و اضافه کرد: سقف این تسهیلات قرض الحسنه 150 میلیون ریال برای هرکدام از زوج ها با بازپرداخت چهار ساله و کارمزد چهاردرصد است.
وی تاکید کرد: 11 ماهه گذشته از سالجاری 22 میلیارد ریال وام ازدواج به زوج ها پرداخت شده و هر زوجی که متقاضی درخواست این تسهیلات باشند بدون معطلی در کمترین زمان به محض آماده شدن همه مدارک مورد نیاز مبلغ به حساب آنها واریز می شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس تفاهم نامه منعقد شده صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ها در استان زنجان با بانک توسعه تعاون، از ابتدای سالجاری برای 200 دانشجوی مقطع دکتری غیرپزشکی در استان تسهیلات پرداخت شده است.
بیش از 80 درصد از تسهیلات پرداخت شده مربوطه به بخش تعاون است و وظیفه بانک توسعه تعاون حمایت از تعاونی ها در بخش های مختلف و اعضای آنها که نهادهای مردمی با سرمایه کم و اشتغال بیشتر است، می باشد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.