محمود انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات که از چهارم اسفند ماه با حضور 69 ورزشکار در قالب 16 تیم و به مدت سه روز در آکادمی بین المللی بدمینتون شهر زنجان برگزار شد، تیم بانک مرکزی تهران به مقام دوم دست یافت و تیم های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز بطور مشترک سوم شدند.
وی اظهار داشت: در بخش انفرادی این رقابت ها نیز گلناز فائزی از دانشگاه خوارزمی استان البرز و نگین عبدی از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به ترتیب اول و دوم و مریم یوسف زاده و مریم فراهانی از بانک مرکزی تهران، نیز سوم مشترک شدند.
انصاری خاطرنشان کرد: ورزشکاران شرکت کننده، از استانهای اردبیل، چهارمحال و بختیاری، همدان، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، هرمزگان، اصفهان، تهران، فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان، زنجان و کردستان، بودند که استان تهران در قالب سه تیم شرکت داشت.
به گزارش ایرنا، مسابقات بخش مردان کارکنان دولت نیز از 30 بهمن ماه تا دوم اسفندماه با حضور 93 ورزشکار در قالب 21 تیم از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، اصفهان، قم، گلستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، قزوین، البرز، سمنان، یزد، بوشهر، مازندران، تهران، کردستان فارس و زنجان، به میزبانی استان زنجان برگزار شد.
در بخش تیمی این رقابت ها، استان البرز به عنوان قهرمانی دست یافت و سیستان و بلوچستان دوم شد و تیم های زنجان و قم، نیز بطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند و در بخش انفرادی نیز علی شاه حسینی از استان البرز و محمد مطیع از قم به ترتیب اول و دوم و مرتضی خدمتی و همایون فقیه نیز از استان های زنجان و کردستان، سوم مشترک شدند.
این رقابت ها با قضاوت 30 داور زنجانی در آکادمی بین المللی بدمینتون استان زنجان واقع در اراضی پائین کوه این شهر برگزار شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.