استاندار زنجان با اشاره به اینکه نظارت بر بازار حاکم است و با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: مردم نگرانی از بابت تامین کالاهای شب عید نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: برخی تفاوت قیمت‌ها در کالاها در استان‌ها مشکلاتی به وجود آورده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بازرسی‌های آخر سال افزایش پیدا کند، گفت: متولیان تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه بازرسی از اصناف و بازار نسبت به ماه‌های دیگر افزایش یابد، گفت: دستگاه‌های مختلف و بازرسان هم در زمینه کنترل بازار اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مقام عالی استان بر ضرورت برخورد با هرگونه‌تخلف با متخلفان تاکید کرد و ادامه داد: با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

حقیقی تصریح کرد: همکاری فرمانداران٬ اصناف و بازرسان در توزیع کالاهای اساسی در بازار رضایت بخش نبوده و باید در این حوزه تعاملات خوبی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های ارتباط مدیران با مردم حضور در بین اقشار مردمی است، گفت: عدم ارتباط موجب نارضایتی مردم می شود.

استاندار زنجان با اشاره به موضوع سد معبر در زنجان افزود: باید برای حل این مشکل و ساماندهی وضعیت موجود راهکار خوبی اندیشیده شود.

حقیقی با اشاره به مشکل نبود سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر زنجان بیان کرد: باید این مسئله مورد توجه قرار گرفته و درب مساجد در همه زمان باز باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.