علی مدقالچی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای سفرهای نوروزی امسال پیش فروش بلیت از 12 اسفند آغاز و تا 14 فروردین سال 98 نیز ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تصمیمی درباره افزایش نرخ کرایه های بین شهری مسافران گرفته نشده و با افزایش یا عدم افزایش قیمت ها، این مهم اطلاع رسانی می شود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اظهار داشت: طرح نوروزی این اداره کل از 25 اسفند آغاز و تا 17 فروردین سال 98 ادامه خواهد داشت.
به گفته مدقالچی برای همه اتوبوس های بین شهری که وی آی پی است کارت مخصوصی صادر می شود تا این مهم اطلاع رسانی و خدمات آن نیز بر همین اساس به مسافران ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: امسال شماره پلاک خودروها، نام و نام خانوادگی راننده بر روی تابلویی مقابل دید مسافران در داخل اتوبوس ها نصب می شود تا مسافران در صورت مشاهده هرنوع تخلفی مورد را به همراه این مشخصات به سامانه های 2000141 و 3000141 درج شده روی تابلو برای بررسی و رسیدگی به موضوع ارسال کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از 165 دستگاه اتوبوس بین شهری در استان نیز 57 دستگاه وی آی پی است که برای این تعداد نیز کارت مخصوص صادر می شود که نوع آن برای مسافران مشخص باشد.
به گزارش ایرنا، از نخستین روز فعالیت ستاد نوروزی (23 اسفند سال گذشته) تا 14 فروردین امسال 68 هزار و 567 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای این استان در قالب 10 هزار و 50 سفر به مناطق مختلف کشور سفر کرده اند.
در تعطیلات نوروز 92 اتوبوس، 78 وی آی پی، 230 مینی بوس و 463 دستگاه سواری در جابجایی مسافران استان زنجان فعال هستند و خدمات ارائه داده بودند.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.