رحیم قربانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ها در استان زنجان با بانک توسعه تعاون، از ابتدای سالجاری برای 200 دانشجوی مقطع دکتری غیرپزشکی در استان تسهیلات پرداخت شده است.
به گفته وی، این تسهیلات از طریق صندوق دانشجویی و با منابع بانک توسعه تعاون با نرخ سود چهار درصد و تا سقف 336 میلیون ریال قابل پرداخت به متقاضیان است.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان گفت: باز پرداخت تسهیلات دانشجویی مقطع دکتری غیر پزشکی بعد از فراغت از تحصیل و در مدت 10 ساله انجام می شود.
قربانی از انعقاد تفاهم نامه باسازمان کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبرداد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه بانک توسعه تعاون برای خرید، نوسازی و تکمیل ماشین آلات فرسوده اعم از کامیون و ولوو تسهیلات پرداخت می کند.
به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون در این بخش 18 میلیارد ریال تسهیلات برای هشت متقاضی پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، بانک توسعه تعاون استان زنجان از ابتدای سالجاری تاکنون برای 2 هزار و 700 متقاضی 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدمات پرداخت کرده است.
این بانک در راستای سیاست های اصل 44 قانون اساسی با سرمایه پنج هزار میلیارد ریال و 100 درصد دولتی از سال 88 باتبدیل صندوق تعاون به بانک توسعه تعاون فعالیت خود را در قالب بانک و زیر نظر بانک مرکزی و سیاست های دولت آغاز کرده است که در استان هفت شعبه فعال دارد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.