هدایت صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشن نیکوکاری با همکاری آموزش‌ و پرورش استان و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت پرورشی این اداره برگزار می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته از مجموع پایگاهها 920 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌ های دانش آموزان و اولیای آنها در سطح مدارس استان و با همکاری سازمان دانش آموزی و تشکل های پیشتاز دانش آموزی در نظر گرفته شده است.
این مسئول ادامه داد: به منظور نهادینه کردن فرهنگ احسان وانفاق 150هزار پاکت جشن نیکوکاری در بین دانش آموزان مدارس استان زنجان توزیع می شود .
وی اضافه کرد: از ابتدای جشن نیکوکاری (دی امسال ) تا کنون چهار میلیارد و 800 میلیون تومان (غیر نقدی) در جشن نیکوکاری امسال جمع اوری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 279 درصد افزایش دارد و علاوه بر ان نیز 70 هزار بروشور نیز برای توزیع در بین گروههای هدف و عموم مردم در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: بر اساس هماهنگی، غرفه های فروش محصولات دانش آموزان نیز به نفع دانش اموزان نیاز مند در مدارس کمک‌های جمع‌آوری‌شده آن نیز در هر مدرسه توسط مدیران و اولیای مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.
وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها و تا پایان برنامه ششم توسعه کشور 80 درصد خدمات این نهاد الکترونیکی می شود و عموم مردم می توانند در کنار استقرار پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی، تمهیدات لازم برای مشارکت غیرحضوری خیران در جشن نیکوکاریبا شماره گیری #024*8877* یا نصب اپلیکیشن سکه از طریق تلفن همراه در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری امسال با شعار 'عیدی برای همه ' 15اسفند سال امسال در مدارس 16اسفند پایگاههای کمیته امداد در سطح استان و17اسفند در میعادگاههای نماز جمعه برگزار می شود.
2 هزار و 177 نفر نیز مسولیت برگزاری جشن نیکوکاری امسال را بر عهده دارند.
هم اکنون، 28 هزار 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد درقالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیردر استان بهره مند هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.