محمد ایزدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باید همه واحدهای نانوایی یارانه پز نوع یک و نوع 2(نانوایی های آزاد پز و فانتزی ها) و صنعت و صنف اعم از مراکز تولید بیسکویت و کلوچه و نان بستنی در سامانه جامع فروش آرد و گندم ثبت نام خود را قطعی کنند.
وی تاکید کرد: سامانه فروش آرد برای آرد یارانه ای نوع 2 از اول دی ماه ایجاد شده است و بیش از 95 درصد واحدهایی که به این نوع آرد نیاز دارند، در سامانه ثبت نام کرده اند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: قبل از این واحدهای نانوایی یارانه پز نوع 2 آرد مورد نیاز خود را از استان های همجوار نیز تامین می کردند که با ساماندهی در سامانه جامع، آرد مورد نیاز آنها فقط از طریق استان مربوطه توزیع خواهد شد.
ایزدی خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی در توزیع آرد برای واحدهای نانوایی وجود ندارد و بر اساس جمعیت ساکن در منطقه و مقدار پخت آرد تحویل داده می شود.
وی اظهارداشت: در حال حاضر این استان یکهزار و 106 واحد نانوایی یارانه پز و 505 واحد نیز آزاد پز نوع 2 دارد که همه این واحدها در سامانه جامع فروش آرد و گندم ثبت نام کرده اند.
ایزدی متذکر شد: صنف قنادان، صنعت و واحدهایی که برای تولید خود نیاز به آرد دارند در این سامانه ثبت نام خود را قطعی کنند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: آرد مورد نیاز اسفند ماه همه واحدهای نانوایی استان زنجان تامین و توزیع شده است.
ایزدی افزود: نانوایان این استان نگرانی درباره کمبود آرد مورد نیاز خود نداشته باشند چرا که کمبودی در این استان وجود ندارد و به اندازه نیاز ذخیره آرد داریم.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 6 کارخانه تولید آرد دارد، 90 تا 95 درصد از گندم خرید شده از کشاورزان برای تهیه آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی استان مورد استفاده قرار می گیرد و 50 تا 10 درصد مابقی نیز به مصرف صنف و صنعت از جمله کارخانه بیسکوئیت می رسد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.